Pro-id - Typiske spørgsmål

Typiske spørgsmål:


Jeg står ude hos grossisten, og mit kort er ikke aktivt

Svar: Du skal huske at administrator skal aktivere dit kort. Klik på ”Virksomhedens brugere” klik på navnet og herefter aktiver. Det skal også aktiveres, selvom du evt. har genbestilt et kort.

 

Jeg står ude hos grossisten, og jeg findes ikke i deres system

Svar: Du er muligvis ikke tilknyttet nogen projekter.

 

Nu har jeg ændret noget på et kort/medarbejder. Hvor lang tid går der, før at det virker?

Svar: Der kan gå op til 1 time.

 

Hvordan åbner jeg et kort jeg har spærret (gjort inaktivt), på grund af ferie, orlov osv.?

Svar: Du går over på "Aktiver kort" og indtaster de sidste 6 cifre på kortet.

 

Jeg vil gerne have ændret et kort til et andet navn, fx Vogn 17 til Vogn 2

Svar: Du går ind på virksomhedens brugere og redigerer i navnet, og derefter bestiller du et nyt kort.

 

Kortet er bordkommet

Svar: Du går ind på virksomhedens brugere og finder medarbejderen. Derefter bestiller du et nyt kort. Kortet bliver automatisk slettet og nyt kort og kortnummer oprettes.

 

Hvordan opretter jeg et kontonummer?

Svar: Kontonummer og projektnummer får du hos den enkelte grossist. Derefter indtaster du det selv i Pro-id systemet.

 

Administrator er holdt op i virksomheden, og jeg har ikke koden til at komme ind på
Pro-id

Svar: Du logger ind på ”Adgang for brugere” og trykker på ”Glemt brugernavn/password”? Derefter indtaster du administrators e-mail, og så får du tilsendt et nyt password. Det er altid en god ide, at være mere end én administrator, også i forbindelse med sygdom og ferie.

 

Login problemer

Jeg var inde i systemet forleden dag, og nu får jeg en fejl, når jeg skal logge på.

Svar: Send et skærmbillede til os af fejlen, så forsøger vi at løse problemet.

 

 

Branchehuset

Kontakt:


Mette Bøgevang
Tlf.: 71 99 03 23
mb@branchehuset.dk



Download:


Manual
Download